Sevgi1 Tansiyonun çıktıysa 1 bardak suyun içine limon sık iç canım öyle biraz boğazını yakiyo ama yada 1 kase yoğurdun içine 1 tane limon sık iyice ekşi yap ye düşürüyo hemen benim hamileyken tansiyonum vardı doktorum söylemişti bana böyle yapiyodum hep