Merhabalar 19 aylık oğlum uyuduktan 2-3 saat sonra ağlayarak kalkıyor ve çığlıklar atıyor, boğazını yirtarcasina ağlıyor konu komşu dövüyorum zannedecek dokunmamizi bile istemiyo dışarı çıkmak gezmek istiyor saat gecenin ikisinde üçünde. Ağrısı vardır vs diye ağrı kesici veriyorum Bay Bay şurubu verdim Zaditen kullanıyordu alerjik olduğu için diş jelide sürüyorum yok yok yok var mı çocuğu böyle olan? Yaklaşık 3 hafta 1 ay kadardir maf olduk