merhaba güzel anneler🤗 benim oğluşum 22 aylık kelimeleri anne , baba, dede, nene, aydede, ağaç, elma , muz, ayşe, dayı, amca, , teyze, gel, aç ,çiz , ayı, kaplumbaa, kedi, havhav🤷🏻♀️ bu kadar … normal mi bilemedim, sorunca renklerden hayvanlara kadar herşeyi gösteriyor herhangi bir sıkıntı yok ama kelimeri az gibi hissediyorum , sizlerde durum nasıl? emzikten kurtulamıyoruz hala