Aleyunll 1 kere kızım yakalandı 2012 di ozamanlar yaygın olmadığı için yanlış ilac verdiler hatta kızım dahada kötü olup ishal kusma ve ateş düşmeme olunca Roto virüsü olduğunu anladık 10 gün çektik çok ağır ve zor atlattı hatta ilk kez duyunca fenalaştım bebeğime birşey olacak diye sağık ocağıda söylememişti bana,Şuan 4 aylık oğlum hemen yaptırdım ilk dozunu 2 aylıkken yaptıryorsun 2. Aylık aşısıyla beraber 2.ci dozunu 3 aylıkken kontrolünde yaptılar 2800 verdik ama hiç gözüme bile görünmedi … anlık çerez parası Gibi oldu zaten