Kader_dmrbs
bizde burun yıkama verdi doktorumuz. Geçen ay hastalandı oğlum. Şuan 31 aylığız. Boğazı beyazdı öksürüyordu burnuda tıkalıydı. Kan tahlili ve röntgenden sonra Ciğerleri temiz, üşütmüş sadece demişti. Burnunu serum serumfizyolojiyle açacaksın demişti ( şırıngayla serumfizyoloji basıp genzi akıtma yöntemi) 2-3 kere yaptık geçti çok şükür. Öksürüğüde hafifleyip düzeldi. Tekrardan çok geçmiş olsun.