
Hanımlar bu fırından kullanan var mı nasıl dereceleri bazıları sayı bazıları nokta şeklinde derecelerini nasıl ayarlıyorsunuz birde kek pişirdiğimde içi hep çiğ kalıyor dışı yanıyor kekin nerde hata yapıyorum acaba bu fırından kullananlar yorum yapabilir misiniz