Bende de ileri derecede göz kuruluğu vardı heyet onaylı Restasis tedavisine başladım normalde pahalı bir ilaç heyet raporlu kullandım 3 ay sonra etkisini gördüm ben ağlıyordum artık o derece canım acıyordu. 6 ay sonra baya fark etti şimdi bazı semptomlar oluyor ama her zaman değil.