hfueidjdjhebdb Merhaba bebeğim 2 yaşında saçı uzun olduğu için yıkarken ağlıyor kuruturken durmuyor acaba kestirsemmi görüntü açısından uzun saç güzel de ama bebege bunu yapmam doğru olurmu