Merve6235 Zeyno123 bence bu aylarda herkeste aynı sorun var ben buradaki yazılanları okuyunca mutlu oluyorum demek bizde sorun yok diyorum sizde gönlünüzü rahat tutun geçici bir süreç🙏🥰
MeteYmen_Annesi Kahroluyo6um bende gündüz tek uyku yapıyor benimkiler şuan 20 aylıklar ama sendrom bağıra bağıra burdayım diyor resmen ikizlerim gece uyumuyor ve bazen susmuyorlar da napıcam bilmiyorum
Zeyno123 MeteYmen_Annesi vallah biz tek çocukla böyleyiz Allah yardımcınız olsun sizin işiniz daha zor