Görüntülü konuşuyorduk on kameradaydi telefonu kaldirip bebege tutacaktım oda kucagimdaydi birden Elimden karnına düştü ağladı susturmam uzun sürmedi sonra kustu mama veriyordum o esnada gerçi hıçkırık tutmuştu oyle olunca kusuyor sonra bı kaç kere daha kustu düşmeyle bı ilgisi olabilir mi acabs :(
Karnına bsktim kızarıklık yok bastırdim yavaşça ağlamıyor ama bieaz kasıyor kendini sonra diğer tarafı yaptım aynı tepki bacağını yapınca da aynı tepki oldu ilgisi yokmuş onla yani
Kendimi berbat hissediyorum o kadae kötü oldum ki vicdan azabından uyuyamıyorum kızıma bakıp üzülüyorum
Telefonun bu arada ağır bir telefon resmi 11 pro kullanan bilir :(
Karnının ortasına değil yanlamasına düştü telefonu ne derece yukarı kaldirdim hatırlamıyorum ama kaldırdım yani
Bı şey olmamıştır değil mi 😭😭😭