Demin önce bir post gördüm anlık resim atın diye ve atamadım çünkü başka bir sayfaya girecegimde resim çekeceğim de kopyalicam da çıkıp o sayfayı tekrar bulucamda baya uzun iş başka türlü resim atiliyorsa bile ben bilmiyorum 🤣
Ama bence resim paylaşmanin kolay bir yöntemi olmalı direk altta kamera butonu olmalı ve basıp resim paylasabilmeliyiz
Dizinde varmı degismesini istediğiniz şeyler :)