Öncelikle herkese şimdiden teşekkür ederim. Bebeğim bir yaşında. Bu zamana kadar ne biberon ne emzik ne de mama kullandı. Birden bire memeyi bıraktı. Ne zaman versem ısırıp kanatıyor yaklaşık 2 haftadır sağıp sulukta veriyorum. Gündüz çok sorun olmuyor fakat gece uykuya döndürmek de zorlanıyorum su veriyorum sütü veriyorum dalamıyor ağlıyor. Normalde emip uyuyordu. Ne yapacağımı şaşırdım. Gece de olsa uykuluda olsa sadece ısırıyor 😥