Nur-kbra16 bir gün avm de bir genç kız birden bire önümüze atladı , oğlumu tam kucagına alacakken napıyorsunuz dedım hemen kaptım çocuğu. Ayyy çok sevimli geldi sevecektım dedi. Tanımadığınız bir çocugu, izinsiz kucagınıza almanız doğru mu dedim. Çocukta tedirgin olur yapmayın hiç kimsenin çocuğuna bu şekilde lütfen dedım. Çok özür dilerim falan dedı iyi niyetli olabilirdi ama günümüz de böyle bıseye asla müsade edemem. Çocukta yabancıyı bilmez her önüne gelene atlar gider ol zaman.