Kızlar bebişim 1 ay 3 günlük hala kendi gece veya gündüz uykusundan acıkınca uyanmıyor ben uyandırınca çığlık çığlığa ağlıyor meme için ama uykusundan uyanmıyor 2 saatte bir emziriyorum doktor öyle devam et daha küçük dedi. 2 3 kere uyuyakaldım 3.5 saat uyuya kalmışım hiç acıkıp ağlamadı sarılık vardı ama şuan 8 ‘sarılığı var ondan mı diyorum anlamadım başına gelen var mı yada neden öyle olur