Merhaba güzel anneler bunun amelyatını olan varmı varsa bana süreci anlatır mısınız memnun kaldınız mı gece olunca özellikle çok uyuşma kaşıntı oluyor gün içinde güç kaybı da oluyor mesela elimde birşey varsa düşüyor titreme oluyor elimde tek elde değil ayaklarda da uyuşma var ama dr dedi ayak uyuşması beyinden gelir ilaçlı emar çekildim rapor çıktı ama daha doktora gideceğim bu rahatsığı olanlar neler yaptınız acaba çözüm bulabildiniz mi bu arada emar sonucundan anlayan varsa buraya resim atayım