Kızımın bu aylarda ateşi çıkmıştı fitil ve defalarca duş almasına rağmen iyi gelmedi limonlu su gibi ıslanmış çorap ateşi hafifletir bu arada bu iyiydi sirke kullanmayın ateşi bi anda düşürür ve zararlı onun dışında dr hiç bişe yapmadı hemşire soğuk kompleks yaptı heryerini sonra şurup ve fitille devam ettik geçmişti bizim öyle