Artık bende yara açıyor bu durum. Her gördüğü çocuğa gidip sarılmak istiyor. Oyuncaklar vermeye çalışıyor. Ve çocuklardan ters davranışlar görüyor doğal olarak. Ve bu durum beni çok yaralıyor. Ne yapabilirim böyle olmaması için bilmiyorum. Daha 17 aylık. Zamanla değişir mi ?