Bebeğim 20 aylık bakıcı ablaya her sabah götürüyorum akşamları alıyorum çalıştığım için bakıcı ablamız mecbur bakıyor 2 aylıktan beri o bakıyor her şeyini biliyor nasıl uyuduğunu neleri sevdiği vs gündüzleri bir kez uyumasına 2-3 saat bazen 1 olabiliyor 2. Uyku çok fazla ihtiyaç duymasın diye düşünerek akşam alıp evde oyunlar vs oynatıyorum yoruyorum uykusu gelsin diye ama 10 gibi yatıp gece 2-3 de ağlama krizleri saldırmalar bağırmalar başlıyor sürekli uykusuz kalıyorum çok stres yaşıyorum bu problem ile nasıl baş edeceğimi bilmiyorum ben uykusuz kaldıkça ben de stresli saldırgan agresif oluyorum bazen yeter diye kendine gel diye söyleniyorum ama o daha çok küçük ve kendi kendime vicdan yapıyorum çalışan anneler nasıl yol izlemeli neler yapmalıyız hem çocuğuma gelecek hazırlamak istiyorum hem de kızmadan onun psikolojisi bozulmadan yeme içmesi iştah açılması yemek seçmemesi güzel uyuması sakin olması icin ne yapsam hiç bilmiyorum bu durumda olup toparlanan var mı çok merak ediyorum neler yapılabilir