Oyle dusuk degil.
Benim kizim da 9 kilolardaydi, cok istahsiz ya, cok zorlaniyorum.
Ben baby bomb kullanmaya basladigimdan beri istahi bir tik yukseldi, boyle seylere inanmam😅 kiz kardesim hediye ettigi icin baslamistim ama ciddeb sasirdim.
Tavsiye ederim kesiiinlikle.
Kizim su an, 10 kilo ve 20 aylik.
Bu 1 kilo da 2 ayda zar zor alindi🥲🥲🥲
Genel durumu iyi ise,saglikli besleyici seyler yediriyorsan, dert etme, kilo hersey degil😅