MomofAA Aynı taşma sorunu bizde de oluyor 1 beden büyük bez kullanmamıza rağmen. Ben havalardan olduğunu düşünüyorum yazın az çok terlediği için çok fazla çiş yapmıyordu terle atıyordu ama havalar soğuduğu için ne içerse hepsi çişe dönüşüyor🙈