durumay sız fazla dökmüş olabilirsiniz kokusu var ama çok fazla yok aslında biberon kokuyor ama icecegi şeye geçmiyor kokusu merak etmeyin bende onu kullanıyordum olduğum yerde e bebekte kalmamış üni baby aldım o hiç kokmuyor hemde daha uygun fiyatı onu deneyin isterseniz