Morlardanmavi benim oğlum kilolu bir bebekti pelvik bölgesi baya tombikti. Sünnetten hemen sonra içeri kaçtı, 10. Gün kontrolün de sünnet derisi sıyırılarak çıkarıldı ve bu sıyırma işlemini bizim de günde birkaç defa yapmamız söylenildi. Ben yapmaya çalıştım fakat kıyamayıp yapamamışım ve sonuç, oğlumun pipisinde yapışıklık oldu ve biz bunu baya sonra fark ettik normal sanıyorduk. Çocuk cerrahına götürüp açtırdık 22 aylıkken ve bebeğimi birkaç gün zorladı deri geriye açıldı ve tahriş oldu normal olarak. Şuan 26 aylık ve artık tamamen normal pipi görünümün de sünnet derisi de hareketli , önceler de sabit duruyor asla hareket etmiyor ve dışarı da olması gereken baş kısmı sünnet derisi içerisindeydi.