Merhabalar öncelikle benimde bebegım 14 aylık olucak 1 aydır pişiğimiz ne yazık ki gecmıyor gecsede iki gun ıcerısınde tekrarlıyor kolumuzdada egzama dedi cıldıye doktoru galıba okuduklarıma gore alerji var bızdede. Ama anlamadığım tek sey 6 ayından beri her seyı tuketıyor son 1 aydır bu sıkayetler sonradan alerji olabilirmı sizinde basınıza geldimı boyle bsey