Merhabalar , perşembe günü 33+1 haftalık iken normal doğum ile doğum yaptım.2.425 gr doğdu herhangi bir solunum sıkıntısı olmadı ve cuma günü taburcu olduk ve bugün rutin kontrole gittiğimizde sarılık ve kilo kaybı olduğu için yoğun bakıma yatırdılar süt sağıp götürmem istendi. Şimdi yoğun bakım da ne kadar süre kalır bilen veya yaşayan var mı ? Cevaplarınızı bekliyorum çok endişeliyim ve üzgünüm. Üzgün olmamam gerekiyor biliyorum ama yapamıyorum o orda ben evde.