leylmom Sezeryan sonrası koku alamıyorum. Bebeğimi bile daha koklayamadım. Kakası çok keskin kötü kokarken ben onu da alamıyorum. Çok üzülüyorum bebeğimi koklayamıyorum diye. Böyle bir durum yasayan oldu mu hanımlar. Bi doktora mı danışmalıyım
leylmom Oburiks hiç sorma firsatim olmadı bebeği sürekli doktora götürmekten. Korkmaya başladım hâlâ geçmiyo. Sorucam ilk fırsatta
Kuzeyiinannesi Bende sadece his kaybı oldu. Hala karnımı hissetmiyorum çimdikliyorum falan ama yok. Sanırım oradaki sinirleri de aldılar😃 Bıçaklansam haberim olmayacak o derece 🤣
SareLinaM Kuzeyiinannesi Bende ayni sekildeydim doktorum 3 yila kadar hissetmemen normal demisti 15 aylik olduk azicik azaldi o his😊
leylmom Kuzeyiinannesi bütün karnını mı dikiş etrafını mı canım. Tövbe tövbe bıçaklansan anlamayacak kadar mı😄 normal miymis danıştın mı