Zmc27 yaaa resmen benim oğlum. Benim oğlumda 5 yaşında doğduğu andan itibaren fışkırarak kusan bı bebekti idrar yolunda enfenksiyon çıktı sünnet ettirin geçer dediler 2 buçuk aylıkken sünnet ettirdik geçti enfenksiyon ama kusması geçmedi başka hiçbir sebep yok dediler. Kilo alımı da çok iyi olduğu için bazen bazı bebeklerin midesi hassas olabilir dediler. Şu an 5 yaşında ve inanılmaz bir koku hassasiyeti, yemek görüntü Hassasiyeti var. Şu içse hemen peşinden gaz çıkartır. En ufak hastalık sürekli midesine vuruyor kusma olarak. Anasınıfına başladı sürekli kusuyor bizde götürdük kaç kere kan idrar bakıyorlar bir sebep yok enfenksiyon falan da yok. Tek dedikleri şey bazen bazı cocuklarin midesi hassas olabilir. Valla bu durumu yaşayıp çözümü olan varsa bana da lütfen yazsın