aslan-annesi Merhabalar İstanbul Avrupa yakasında yaşıyoruz, bebeğim henüz küçük ama çok geçmeden sünnet ettirmeyi düşünüyorum. Sizin aranızda sünnet ettiren varmı kaç haftalık/aylıkken yaptırdınız nereye yaptırdınız memnun musunuz paylaşırsanız sevinirim
Wanderlust aslan-annesi 2 aylikti ilk ay yaptiricaktik bebege alisma vs derken 2.aya kaldi ilk gun dahi hic aglamadi duzeni bozulmadi karton bardak kullanmadik doktor sargi da yapmadi normal bezini bagladik hayatimiza devam ettik hic olmamis gibi asiri kolay ve acisiz gecti 5 gun olmadan da dikisler dusmeye basladi hemen iyilesti. Ne kadar erken o kadar hizli kolay ve acisiz biran once yaptirin ileride cok zor bebek donmeye basliyor koruyamiyorsunuz o bolgeyi daha buyudugunde o goruntuyu goruyor bilincli ve bence travmatik o goruntuyu gormemeli cocuklar 🥲
irmrdnmzz aslan-annesi Evet ben 3 aylıkken yaptırdım Arnavutköy hospital de, çok çok memnun kaldım 1 haftada iyileşti acısız ağrısız hallettik çok şükür, me kadar erken o kadar iyi
2boymommy aslan-annesi iki oglumuzuda 10 günlükken yaptirdik 3 günde iyilesmislerdi her ikisinide özel klinikte yaptirdik yurtdisindayiz
Oglum00 aslan-annesi 2buçuk aylıkken yaptırdım iyi ki de yaptırmışım 2. Gün düzelmeye başladı ve bir kere bile ağlamadı.ne ilk çişini yaparken ne sünnet esnasında hiç ama hiç çok rahat geçti çokta çabuk iyileşti. Eğer Anadolu yakasında bi doktor düşünürseniz çakmak erdem hastanesi çocuk cerrahı dr.zafer dörtdoğan tvsiyemdir
hndathn Başka bir ildeyim ben 9 aylıkken sünnet ettirdim özel hastanede.hicbir sorun yaşamadan 5 güne hicbirseyi kalmadı elhamdülillah.ilk idrarı haricinde asla ağlamadı hastaneden eve geldik hicbirsey olmamis gibi yaramazliga bile kaldığı yerden devam etti anlamadan oldu bitti. Ne kadar küçük o oadar iyi
smygl annemioldumben_ medicalpark gop, Hamit beye yaptırdım. Lokal anestezi ile oldu, sünnetten sonra ⅔ saat hastanede kaldık takip amaçlı sonra taburcu. Krem verdiler onu sürdük 1 haftada toparladı
Wanderlust armut medicalpark bahcelievler cocuk cerrahide yaptirdik tek doktor var adini bilemiyorum 2 yil oldu bizim sorun yasamadik hic pipiyi cektirme vs de yapmamamiza ragmen yapisiklik gomukluk vs olmadi krem sur kendi bezini kapat sadece asiri pratik ve sancisiz gecti siddetle oneririm 🌸
mustafanin-annesi07 5 aylıkken yaptırdım İstanbul Anadolu yakasında bir hastanede olduk çokta memnun kaldık zafer hocadan çakmak erdem hastanesinde olduk çok şükür sıkıntısız geçti sürecimiz
Aynenkanka aslan-annesi 52 günlüktü başakşehir’de dr Alpaslan Kuş ta yaptırdık. Çok rahat geçti süreçten memnun kaldık. Küçükken yaptırmak en doğrusu dönmeye etmeye başlayınca canları acır