Alparslanmoms_ malesef bizim kızında iştahı yok ağzına verdiğim yemeği 1 2 kaşık yiyo sonrası tukuruyo bende zorlanıyorum yoğurt güzel yiyo sadece inşallah kısa sürede geçer valla analık çok zor bide benim 3. Cocugum diğerleri büyük.ben herşeyi unutmuşum yeni anne olmuş gibi başa döndüm kafam goturmuyo kizlar ilgileniyo ama bana çok bağımlı şu siralar