Kızlar 11,5 aylik bebeğim var emerek uyuyordu gece her 10 10 15 dakikada uyanıp emmek istiyordu bende gece beslenmesini kesmeye karar verdim uyutmayan önce kaşık mamasını biberona döküp o şekilde karnını doyurdum sonra emzirin verip kucağıma salladim dalmasına yakın besigine koyup piş pişledim. Birkaç gün böyle denedim bu kez kucakta sallama destek oldu onun için uyanmaya başladı. Bende koynuma alıp bana dokunarak emzigini verip piş piş yaparak uyutmaya başladım bu seferde emzigini düşürünce almaz oldu benim vermemi istiyor ayrıca piş piş yapmak ve temas ederek uyumak destek oldu yanından kalktığım an uyanıyor ağlıyor tekrar yanına yatıp emziginj verene kadar uyumuyor 🤦♀️🤦♀️napacagım bilmiyorum destekleri azaltayım derken daha zorlaştırmış oldum