Kızlar bebeğim 2 ay 13 günlük cok gazlı dogdugundann beri sürekli ağlama krizine giriyor kaka ve gaz cıkarırken zorlanıyor bezınde ıkı parça kan gördüm dışkıı yoktu ama canım sıkıldı besin alerjisi olabılır diyorum eşime ciddiye almıyor benı zorlamadan olmustur gaz cıkarırken büyük insanlarda bıle oluyo dıyo napıcam ben ya meme reddi de var