Ozgenur45 antibiyotik ishal yapar canım... yaptığı içinde pişik olmuş olabilir maalesef... bebeğin poposunu havalandır 10 dakika bezlemeden önce lütfen ve mutlaka her bezlemede sudocrem kullan... biliyorum sudocrende kortizon var ama pişikte bir tek o etkili geldi bizde... tabii karar senin😉