aysemia16 Bebeklerıniz kac aylık veya kac yasında anneler egıtımlerı nasıl benım kızımda 7 aylık bır down melegı 2 aylıktan beri fızık tedavı alıyoruz 🙏 🥹
270910 aysemia16 16 aylık kızım 🙏 Evde online fzt.ile devam ediyoruz emekliyor sıralıyor ama yürüme yok henüz :)
nursselll aysemia16 benimde 16 aylık düzeltilmiş 14 aylık bebeğim 8 aylıkken terapiye başladık şuan emekleme basma falan hiç yok desteksiz oturma var bilişsel olarak yaptığınız etkinlikler var mı yada motor becerisinde çok etkili bulup sürekli yaptığınız birşeyler 💐
Smileyy45 aysemia16 merhaba benimde bebeğim downsendromlu. 5 aylık oldu. Oturmaya çpk hevesli ama hala oturunca başı öne eğiliyor. Hiç fizik almadık küçük bir ilçede yaşıyoruz rapor çıkarmak için uğraşıyoruz. Bebeğiniz ne zaman dönmeye başlamıştı hareketleri nasıldı