_Asilin_Annesi_ sizin vardiyaniz bitmeden, siz o kasadan ara rapor ve ya gün sonu almadan kimse sizin kasanizdan bakamaz normalde yasak.
Ama maalesef a101de çalıştım ben hiçbir zaman dikkat edilmedi bu yasaga.
Eksik vardiysa da ödedim mecbur.
Uyarın. Benim kasamdan benden başkasi bakmasin diye..