Ya benimkinin de uyku eğitiminden önce gündüz uykuları kısaydı 45 dk-1 saat falan uyurdu.sekiz aylıkken uyku eğitimi verdim(yani beşiğini daha az sallamaya başladım,ağladıkça salladım sonra sadece titretiyo gibi azcık azcık dokundum en son tamamen kestim)eğitimden sonra sabah 7de kalkıyodu ilk uykusuna 10da gidiyodu 12de uyanıyodu.ikinci uykusuna 15-16 gibi gidiyodu bir saat uyutup ben kaldırıyordum.akşam da 21de uyurdu.yani kısacası desteksiz uyuduktan sonra gündüz uykuları çok güzel oldu