umosko Fdme uzun vadeli olsun hem kullanırım dersen bilezik, satarım her an sıkıştıgımda dersen yarım ya da tam altın bence getirisi daha iyi olur
Eslinapapatya Fdme kaç tane var benimde elimde bir kaç tane var bende sizin gibi çevirmeyi düşünüyorum
aysemia16 Fdme esım 25 bin alıyor bazen tam altın bazen 3 ceyrek yapıyoruz kızım down sendrıomu ve raporla arac almayı düşünüyoruz
Tugce0142 Fdme kesinlikle gram çeyrekte 100₺ altına bozduruyorsunuz bilezikte işçilik düşülüyor işçilik olmayan bilezik yok çünkü bize kuyumcumuz yatırım yapacaksanız gram alın demişti bizde öyle yapıyoruz
Ysmn11-11 Fdme biz kuyumcu ile konuşmuştuk bilezikte 1000 lira oynuyir fiyat düşüyor gram en iyi yatırım demişti ne kadar anlıyor orayı bilemem tabi ama biz de kızıma.gelen hediyeleri gram yapıyoruz saf altın en iyisi diye düşünüyorum