Dlk90 Bebegim 3 ay 10 günlük sürekli elini yumruk yapıp emiyor normal mi böyle bisey yaşayan var mı??
mom0989 Dlk90 normal canım şuan oral zamanı ağzıyla tanımaya çalışıyorlar dış dünyayı. Benim kızımında parmakları yumruğu ağızında bazen öğürüyor sıpa biz de 3 ay 9 günlüğüz
Taelif Dlk90 Merhabalar. Biz 6 aylığız hala parmaklarını ağzına sokar ama artık oyuncaklarını vs daha çok kemiriyor. Dişleri kaşınıyor bizimkinin büyük ihtimalle ♡