Üzüldüm ya tuhaf bi his oldum neden bilmiyorum skskdkfk kaç aydır olmayınca belirtisini bile unutmuşum bende kaç gündür kasık bel ağrısı neden var diyorum🤦🏽♀️ Reglden sonra sütü azalıyor insanın felan diye duydum doğru mu? İnşaallah azalmaz süt sağıp bebeğime bırakıyorum süte baya ihtiyacımız var anlayacağınız..öyle işte neden bi hüzünlendim yaa normale dönmek iyi hissettirmedi sanırım sksks