Diverso meyveleri az suda pişirin.sonra biraz irmik koyup blenderdan geçirin.sicakken küçük tek kullanımlık kavanozlara koyun.blenderdan geçirmeden pekmez ve ceviz de koyuyordum ben.çok miktarda yapmayın.ben genelde 3-4 kavanoz yapıyordum.genelde anlık hazırlayıp verdiğim için.bazen disarda pratik oluyor diye hazırlıyordum. Şu an 27 ayı geçti benimki gerçi ama küçükken yapardım hazirdan daha sağlıklı.