Kızım 3.ayinin içerisinde. Bugün menenjit aşısı oldu. Doktor yan etki olarak biraz ateş ve huysuzluk yapar dedi ama bu en fazla yüzde 40 olasılık, buyuk bir sorun olmaz dedi. Aşıyı öğlen 12 gibi yaptırdık. Akşam 7-8 gibi çocuğum bir anda şiddetli şekilde ağlamaya başladı, gaz çıkarmaya çalışıyor gibiydi ama değil gibiydi de. Sonra ateşi bir anda 38i geçti ve titreme, inleme başladı. Resmen bilinci kapalı gibiydi, havale geçiriyor sandık. Ilık bir düş yaptırdık ama etki etmeyince hızlıca hastaneye götürdük. Ilık kompres ve fitil ile ateşi 37.2′ye dusebildi ve eve geldik. Aşırı korktum, bu kadar büyük yan etkisi oluyor mu? Yaptıranlar yorumlarını yapabilir mi? Kaç gün suruyor bu şekilde?