irinasofia zaten o yüzden istemiyor yürüyünce daha özgür olduğunu anladı arabada oturmak onu hapsetmek gibi istediği gibi dolaşamıyor. Zor bir durum ama konuşarak patla gitcez ve orda yürüyeceğiz ama şimdi binmemiz lazım diye konuşabilirsiniz sonra da parkta yürüyüş yaparsınız. Zamanla arabayı ulaşım aracı olarak kullanıldığını bilip alışacaktır. Çoxcuklar rutinleri sever ve hemen adapte olurlar