İkizlerimle çok küçük zamanlarından itibaren uçak yolculuğu yaptık. Aynı sırada koltuk alamıyorsunuz bebeklerde. Her bebek için bir yetişkin gerekiyor. Arkalı önlü koltuk alabiliyorsunuz. Kalkış ve iniş sırasında basınç kulaklarını acıttığı için emzirme,emzik, biberon, meyve vs bir şekilde ağzını kullanmasını sağlamalısınız. Bizimkiler uçak havadayken rahat oluyorlar ama uçağa ilk girişte ve çıkışta huysuzlaşıyorlar. İlgi duydukları oyuncakları yolculuktan önce birkaç gün vermeyin, yolculukta yanınıza alın oyalansınlar. Hostesler çok yardımcı oluyor dert etmeyin. 1 yaş daha rahat olur diye düşünüyorum.