Merhaba kızlar, bebeğim 7 buçuk aylık. Doğduğu günden beri uykuya düşman. 3-5 ay arası yine iyiydi gece 2 3 kez kalkardı ancak 5. Aydan beri asla uyumuyor. Akşam 9da yatağa geçiyoruz en az 1 1,5 saat memede. İyice dalınca koyuyorum yatağına bazen anında bazen 5 bazen 10 dk en fazla yarım saate kalkıyor. Sonra hop başa dönüyoruz. Gece boyu uyutmaya çalışıyorum. En son 3 4 gibi dayanamıyorum yatağa yanıma alıyorum öyle uyuyor. Ben uyuyamıyorum tabiki. Çok yoruldum artık ağrımayan tek bir yerim yok vücudumda. Çalışıyorum bir de 7de kalkmam gerekiyor gün içindede uyuma imkanım yok. Biliyorum emerek uyuyor Destekli olduğu için kendi uykuya dönemiyor. Ama her şeyi denedim inanın, gece meme olmazsa nefesi kesilene kadar ağlıyor verene kadar. Yoksa emin olun 1 2 hafta sabreder desteksiz uykuya alıştırırdım. Eziyet çünkü bu. Biraz uzun oldu ama belki aynı şeyleri yaşayan vardır. Bir umut.