_Pnr_Kmrc_
Benim bebeğim ilk 2 ay o kadar gazlı bir bebekti ki hemen hemen her gün hastanelik oluyordu doktor sürekli farklı farklı verince ben sab simplex kullanmak istedim sonrasında ne gaz kaldı ne bişey benim bebeğim erkek olduğu buradaki büyükler sünnet yaptırın iyi olucak demişti gerçekten de öyle oldu artık hangisinin etkisiydi tartışılır ama sab simplex muhteşemm oldu 🌸