İyi akşamlar herkese
Bebeğim 6 ay 8 günlük ve uykulu emiyor sadece yaklaşık 2 aydan beri böyleyiz uyanık emzirmeye çalışıyorum 1 2 dakika emiyor ve hemen geri çekiyor kendini ne yaptıysam olmadı ne yapmam lazım benim gibi başına gelen varsa yardımcı olabilir mi bana zamanla düzelir mi onu da merak ediyorum