6 aylık aşısından sonra huzursuzdu zaten üstüne bir de hasta oldu boğazı kızarmış burnu aktı su gibi hırıltılı hala. Doktor Nebulizatörle burnunu rahatlat, ağrı kesici verebilirsin, ateşine kontrol et, öksürük artarsa gel dedi. Yapıyorum evet ama çocuk hala rahat değil tabi ve bu Nebulizatörü ne kadar tutmak lazım onu söylemedi rahatlatmıyor gibi geliyor bana bi işe yaramadı sanki içine serum fizyolojik koyduk doktor öyle dedi ama burnu hala aynı ne işe yarıyor anlamadım ya yada beceremedim aman zaten çocuk rahat durmuyor onun maskeyle buharı da az gibi bilmiyorum napcam kızlar ilerletmeden nasıl düzeltebiliriz biraz da ıhlamur içirdim