Arkadaşlar merhaba, biz eşimle teyze çocuklarıyız.. 3 yıldır evliyiz ve ailemizde kalıtsal bir hastalık yok 2 yaşında çok sağlıklı bir oğlum var.. Şimdi Allah nasip ederse 2. Düşünüyoruz bir kaç ay sonra.. Ama ben son zamanlarda o kadar çok sma’ lı çocuk gördüm ki keşke hepsine yetebilsem ama baktıkça kendimi onların yerine koyuyorum ve nasıl katlanabilirim diyorum. İlk çocugum da yaşamamış olabilirim ama 2. sinde ne olur Bilmiyorum bu yüzden risk almamamak için Yeni çıkan sma tarama genetik testi yapmak istiyorum. Daha önce yaptıran var mı? Devlet hastaneleri karşılıyor mu? Yoksa sadece özel hastane mi yapıyor bu aşıyı? Ona göre bilgi almak istiyorum ne olursa olsun bu testi yapıcam doğacak çocugumun hayatını karartamam buna hakkım yok test pozitif olursa çocuk düşünmiycem tüp bebek falanla anca öyle düşünebilirim