brcnbrcnn 4 baby travel bebek arabası 7 ay sadece pusetini kullandık oda hst için bitlise taşındığımız için satıyoruz normal de çok memnunum arabamdan Sağlık sebeplerinden dolayı sürekli ank gidip geleceğimiz için kabin boy bebek arabası alacağım lütfen ona göre pazarlık yapalım Taşınmadan dolayı filesinde 2 tane az yırtık var kullanıma engel değildir. Ayın sonuna doğru ankaraya geleceğiz eğer isteyen olursa Ankaraya da getirebiliriz. Fiyatı:3000
Baybars02 brcnbrcnn ilk arabamız biz memnunduk güzel araba yalnız fiyatı fazla koymuşsunuz ikinci ele göre zor satılır
Minnakkizim Bence bu fiyata kimse almaz yanlış görmediysem bebekte indirim de 3500 gördum inşallah satarsınız 🌸
brcnbrcnn Minnakkizim 0 ı suanda 3800 küsür bende tekrardan Bebek Arabası alacagım yazdığım gibi o yüzden bu fiyatlara satabilirim çok cüzi miktarda indirebilirim
Cihan-mom brcnbrcnn Yanlış anlamayın ama zaten bakın şuan 3800 diyorsunuz siz aldığınızda daha uygun olduğunu hepimiz biliyoruz. Neden filesi yırtık daha önce kullanılan bebek arabasına ikinci el fiyat olarak millet 3 bin TL versin ki ikinci el alacakların maddi durumu pek karşılayamayacagi için ikinci ele bakıyordur zaten. Umarım satabilirsiniz ama bu fiyata asla gideceğini düşünmüyorum 3 bin TL’ye sıfır bebek arabaları mevcut bence satmak için fiyatı düşürmenizi tavsiye ederim en azından aldığınız fiyata bırakın ya da aldığınız fiyatın daha da altına şuan güncel fiyatıyla kıyaslamanız yanlış
aura_meselesi_bu_sekerim Sen ikinci kez sıfır araba kullan diye kimse sıfır fiyatına bu arabayı almaz
brcnbrcnn aura_meselesi_bu_sekerim benim ikinci kez sıfır bi araba almam niye bu kadar zoruna gitti ki senin? Onu da geçtim ben oraya 0 araba mı alacağım yazmısım ?
brcnbrcnn Cihan-mom tercih meselesi almak isteyen alabilir sebeplerimi yazmısım ztn sağlık problemleri olduğunu özellikle söylemişim ona göre pazarlık yapacağımı da yazmısım almak isteyen olursa alır malımı da öldü fiyatına satamam sizde beni yanlış anlamayın.
aura_meselesi_bu_sekerim brcnbrcnn Banane arkdsm 😂 kiler de 3 çeşit arabam var duruyor Ama sıfır fiyatına satmak nedir 😀🤷♀️?
Mlk026 Elin mantığı satış fiyatının %40 civarında altına satman lazım ki kolayca satılsın sen de alıcakmışsın sen 2. El garantisiz bir arabaya bu fiyatı verir misin sıfırıyla aradaki farkın değmesi lazım. Yine de inşallah satarsınız
nolmuskine brcnbrcnn henüz 7 aylık garantisi devam ediyor aura_meselesi_bu_sekerim yorum düzenlendi yazmıyor ama siz bilirsiniz tabi
brcnbrcnn aura_meselesi_bu_sekerim kilerine gidip arabalarınla oynayabilirsin Karışma milletin işine 👍🏻
aura_meselesi_bu_sekerim brcnbrcnn sen milleti saf yerine koyarsan bunu da burada paylaşırsan ben tabi ki fikrimi beyan ederm İlla birileri biseyle oynayacaksa sende mesela ilana koyduğun arabayla oyna:) ?
brcnbrcnn aura_meselesi_bu_sekerim milleti saf yerine koyup silah zoruyla satmaya çalışmıyorum lakin sende fazla var benim oyun çağım geçti canım sen oynaya bilirsin benimki ihtiyaç halinde satılacak
aura_meselesi_bu_sekerim brcnbrcnn bu arada araba 7 yıl garantili yazmışsın Allah için o garanti belgesini atarmsn ? Yani çocuk 7 yaşına gelene kadar garanti mi verdiler
brcnbrcnn aura_meselesi_bu_sekerim okumayı öğrende gel muhatabım değilsin yukarı çık doğru düzgün oku mesajları