Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 11 günlük son zamanlarda doğru düzgün emmiyor ne yazikki memeye gelince bir iki dk emdikten sonra kafasını çekiyor ve bı anda ağlamaya başlıyor elleriyle yüzünü ciziyor.omzuma alıp sırtına vurduğumda ağızdan gazı cikiyor tekrar memeye almaya calisiyroum bu sefer emmiyor.gezerek emzirmeye calisuorum o şekilde oturduğum an tekrar cekiuor kendini doktora sordugumda laktozdan olabilir dbir ay süt urunlerini tüketme dedi ama sebep o değilse boşuna sağlıklı beslenmemis oluyorum başına bu tarz bişi gelen var mı doktorlarınizin tanısı ne oldu?