AEgemm aşkım onun gazı vardır ondan emmek istiyordur tabiki geçiyor ya biz mama kullanıyorduk mamayı değiştik düzelmişti , ama böyle gaz , kaka yapmama sorunlarımız 2 bucuk -3 aylıkken falan bitmiştii çok gazlıydı bebeğim kolik gibiydi yani , sen emziriyormuşsun kimyon demle bardakta gün içerisinde 2 bardak iç hem sütün artar hem bebişine iyi gelirrr ❤️❤️❤️