elifkorucu yani şöyle çok güzel ilgileniyor aslında ama mesela benim kızım kilo almıyor ama yemekte yemiyor ben ısrarla yemek yemediği için kilo almadığını savundum, o bir problem aradı yani her gidişimizde çok zayıf, persentil altında vs vs bunların dışında Bir şey konuşup danışamaz oldum kendisine alerji testleri istedi en son onu da yaptırdık ufak tefek alerjileri çıktı haklıymış daha sonra gastroentrolojıye gidin çocuk cerrahna gidin çocuk nörolojiye gidin gibi önerilerde bulundu ben de artık bıraktım kendisini. Böyle bakınca evet çok güzel ilgileniyor gibi geliyor Ki öyle de zaten asla hakkını yiyemem ama ben artık çok yıprandığım dönemdeydim Her muayene sonrası ağlamaya başladım 😅 O yüzden doktorumuzu değiştirdik. Sonrasında başka 1-2 doktorla görüştük Fikir almak mahiyetinde onlarda normal olduğunu, Genetik olduğunu eşim de benden minyonuz, Zaten çocuğun yemedigini, farklı şeyler arayıp hem onu hem kendimi yıpratmaman gerektiğini söylediler. Sonra Abdullah beye gittik o testlerimize baktı Bu bebeğin kilo almaması çok normal Hem yemeyip hem alerjik bir bebek bir süre takip edeceğiz dedi benim piskolojim de biraz bu rahatlığı istedi 😅